چسب اپوکسی
چسب‌های اپوکسی جز محصولاتی می باشند که از آنان برای اتصال اشیایی مانند چوب، مرمر، پلاستیک و… می توانید از آن استعمال آموزش تعمیر باتری دریل شارژی  نمائید.
 
گونه های چسب ها و کاربرد آنان
 
این گروه از محصول ها که اقتدار چسبندگی بالایی دارا هستند، به طوری می باشند که می توانید از آنان برای لبریز کردن ترک‌ها استعمال فرمائید. بدین ترتیب، چسب‌های اپوکسی مورد مطلوب و خوب برای تعمیرات خانگی میباشند به این دلیل که میتوانند در حالت متعدد به شایسته ترین صورت ممکن از خویش مقاومت علامت دهند.
 
در کشور ایران چسب‌های اپوکسی با اسم چسب هل نیز شناخته می‌گردد و می بایست بدین نکته اعتنا داشته باشید که کاربرد چسب هل مشابهت بسیار متعددی به کاربرد اپوکسی دارااست. به خواسته به کار گیری از این نوع چسب بایستی دو رزین که به طور غیروابسته عرضه میگردند را با یکدیگر ادغام نمایید. آنگاه می بایست چسب را فورا بعد از ترکیب کردن به نصیب متبوع خویش زده و بعد مبادرت به اتصال دو قسمت متعدد به یکدیگر فرمایید.
 
اسپری چسب
یکی از دیگر از اشکال چسب، چسب اسپری میباشد که‌این گروه از تولیدها مثل چسب 123 تولیدات چند کاربردی محسوب می‌شود. این مورد منجر گردیده تا شما بتوانید از این کالا بر روی سطح های متعدد استعمال نمائید. کاربرد اسپری چسب مشابهت بسیار متعددی به کاربرد چسب مزدا و یا این که کاربرد چسب یک دو سه داراست. همینطور دوام و چسبندگی آن با اعتنا به ماده‌ای که بر روی آن اسپری میکنید، گوناگون باشد. همینطور از این نوع چسب در ایجاد گونه های صنعت های دستی، تعمیرات خانگی و حتی شغل های اداری به کار گیری تعمیر باطری دریل شارژی  میشود.
 
اشکال چسب ورقه دیواری
 
هنگام به کار گیری از اسپری چسب مایحتاج میباشد تا قطعاً در اتاقی باشید که تهویه قابل قبولی داشته باشد. همینطور بعداز اسپری این نوع چسب ما یحتاج میباشد تا اذن دهید که ماده کاملا تبخیر گردیده و به هم چسبیده خواهد شد.
 
چسب پلی اورتان
پلی اورتان یک کدام از دیگر از مهمترین اشکال چسب میباشد که در نصیب‌های گوناگون میتوانید از آن به کارگیری فرمایید. در کشور ایران معمولاً از این نوع چسب تحت عنوان چسب آکواریوم و یا این که چسب کاشی استعمال میگردد.
 
لیست اشکال چسب
 
قابل ذکر میباشد که کاربرد چسب آکواریوم به طوری میباشد که شما می توانید در قسمت‌های گوناگون به راحتی از آن به کارگیری کرده و از این نوع کالا به راحتی به کارگیری فرمایید.
 
همینطور شبیه با اپوکسی‌ها، پلی اورتان را می‌قدرت در سبک‌های یک یا این که دو قسمتی خریداری کرده و از آن به کار گیری نمائید. به جهت مواد به شغل رفته در‌این کالا، این چسب خواص ضد آب داشته و همینطور مقاومت کششی بالایی داراست.
 
به مراد رسیدگی کاربرد چسب پلی اورتان می بایست خاطرنشان کرد که درصورتی که پیرو چسب فلز، چسب فولاد، چسب پلاستیک، چسب شیشه و… می‌باشید، میتوانید به راحتی به سراغ پلی اورتان آمده و از این جنس به کار گیری نمایید.