نکات اساسی خرید دم باریک الکترونیک
آغاز می بایست دقیقاً معین نمائید که انبر دم باریک را برای چه فعالیت‌هایی نیاز دارید. برای تعمیرات گوشی و تبلت، جوشکاری مدارهای الکترونیکی یا این که شغل های دیگر که با آشنایی ظریف نیاز خویش میتوانید آموزش تعمیر باتری دریل شارژی  شایسته ترین انبر را تعیین فرمایید.
نوع نوک انبر نکته مهمی در خرید آن میباشد. بسته به کاربرد، نیاز به نوک باریک یا این که نوک تیز و خرد دارید. گزینش نوک مطلوب به اعتنا کارتان امداد می‌نماید.
از محصول مقاوم و باکیفیت تشکیل‌شده انبر دم باریک یقین نتیجه ها نمائید. این منجر می گردد انبر در قبال ضربه و فشار مقاومت نماید و اعتنا فعالیت را مراقبت نماید.
برای شغل های الکترونیکی، تیم انبر می بایست دارنده عایق برقی باشد تا از احتمال شوک الکتریکی خودداری نماید و ایمنی شمارا ضمانت نماید.
پیاده سازی تیم انبر برای شغل های الکترونیک بایستی ارگونومیک و ریلکس باشد تا از خستگی دست شما پرهیز نماید و شغل ریلکس‌خیس و با تمرکز بیشتری صورت پذیرد.
ارتفاع انبر می بایست مطلوب باشد تا به راحتی به نقاط متبوع دسترسی پیدا نمایید و امور را با تمرکز اجرا دهید.
انبر دم باریک الکترونیک می بایست از امکان انعطاف‌پذیری بالا منتفع باشد تا در شغل های غامض و مشقت بار‌خیس نیز آیتم استعمال قرار گیرد.
مقایسه بها‌ها و گزینش از برندهای دارای اعتبار و دارای اسم و رسم به خرید مطلوب امداد می‌نماید.
پیش از خرید، ایده ها یوزرها در زمینه‌ی انبر دم باریک متبوع را رسیدگی نمائید تا از تجارب دیگر افراد فایده‌مند گردید.
از وجود گارانتی برای انبر دم باریک اعتقاد و باور نتایج فرمائید تا در شکل وجود ایراد به راحتی ردوبدل یا این که تعمیر خواهد شد
دریل بی آلایش: دوستداشتنی‌ بین تمامی
دریل های برقی و شارژی دارنده یک سخ نظام میباشند که پاره ای گشوده و یا این که بسته میگردد. صرف لحاظ از ولتاژ، اندازه باتری یا این که اسم تجاری، این ابزارها به آسانی و سهولت بالا، در جهت عقربه‌های ساعت و مغایر جهت عقربه‌های ساعت می چرخند. برخی از دریل‌ها همینطور دارنده یک کلاچ مته میباشند که به شما قابلیت میدهد به طور مکانیکی واحد سنجش نیرویی را که هنگام نصب پیچ‌ها منتقل میکنید، تعمیر باتری دریل شارژی  تهیه نمایید.
این نوع از دریل ها معمولا به طور برقی در دسترس می باشند، یعنی می بایست برای فعالیت کردن به سیستم برق شهری یا این که ژنراتور نصب باشند، بیشترین کاربری را برای تعمیرات و پروژه‌های خانگی که بوسیله صاحبین مشاغل یا این که اشخاص معمولی اکنون داراست.
 
مجال استعمال از دریل شارژی
از یک دریل برای حفاری و رخنه‌ کاری در چوب، فلز و پلاستیک استعمال فرمایید، اندازه سوراخی که در هم اکنون رخنه‌ کردن آن میباشید گزینش می‌نماید که چقدر به یک دستگاه قادر نیاز دارید. دفترچه راهنما دارنده مشخصاتی میباشد که به شما میگوید چه اندازه‌هایی را می‌اقتدار بر روی آن نصب کرد. همینطور میتوانید اطلاعاتی از اندازه و قطر سه نظام بدست آورید. یک سه نظام 8/3 اینچی از مته 2/1 اینچی یا این که بزرگتر هواخواهی نمی‌نماید. یک کدام از نصیب‌های اصلی تفاوت دریل ها همین نصیب میباشد.
بیشترین تفاوت دریل ها با یکدیگر به برقی (کابل تغذیه متصل به برق) و شارژی (منبع تغذیه از باتری قابل شارژ) برمی‌شود. خلال این محل و موقعیتی که دریل از آن به کار گیری میشود سبب ساز ساخت و ساز تفاوت دربین آن ها می گردد. در پایین به اشکال این تفاوت‌ها و دریل‌ها اشاره و آنها‌را تشریح تعمیر باطری دریل شارژی  کرده‌ایم.
 
دریل پیچ گوشتی
این نوع از دریلها همان طور که از نامشان معلوم میباشد، برای نصب و گشوده و بسته کردن پیچ‌، مهره، بست و رول پلاک کاربرد بسیاربالایی دارا‌هستند. این نوع از دریل هم به صوردت برقی و هم به طور شارژی در دسترس می‌باشند. با اینحال امروزه به انگیزه بالا رفتن اقتدار و ترازو شارژ دهی اشکال شارژی آن، با اقبال بیشتری از سوی مصرف کنندگان روبرو شد‌ه‌است.
دریل چکشی
دریل چکشی یا این که دریل ضربه‌ای، طرح اول یک دریل را دارااست. صرفا یک سازوکار چکشی اضافه بر روی آن اضافه می‌نمایند که مته را به عقب یا این که جلو به طور مداوم، تکان میدهد تا سطح های را کوچک نماید.
این در حالی فیس میدهد که موتور مته را می‌چرخاند. اکثر دریل‌های چکشی به شما قابلیت و امکان می دهند از میان موقعیت حفاری چکشی، شرایط تنها حفاری یا این که تنها موقعیت چکشی تعیین نمائید. به عبارت دیگر، میتوانید مکانیزم چکش کاری را غیرفعال نمائید و مانند هر دریل دیگری از آن به کارگیری نماید، دریل چکشی یا این که دریل ضربه‌ای، پیاده سازی نخستین یک دریل را داراست. به عبارت دیگر، میتوانید مکانیزم چکش کاری را غیرفعال فرمایید و مانند هر دریل دیگری از آن به کارگیری فرمائید.