انبر دست رونیکس Ronix Leo RH-1127
راهنمای خرید شایسته ترین انبردست های بازار
 
در صورتی به‌دنبال یک انبردست عالی و باکیفیت برای اجرا شغل های خویش می‌گردید Leo RH-1127 می‌تواند آیتم قابل قبولی برای خرید معرفی شود. مال این متاع از فولاد ضد زنگ، کروم و نیکل طاقت فرسا کاری گردیده است که در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی داراست. گروه این انبردست فلزی بوده و دارنده روکش پلاستیکی TPR میباشد که سبب می گردد تا در هنگام به کار گیری در گیر لغزش نشود. این کالا در سایز 7 اینچ درست شده و در مقابل سایش، ضربه و خوردگی دارنده مقاومت بالایی میباشد. دهانه این انبردست به اندازه 25 میلی آموزش تعمیر باتری دریل شارژی  متر گشوده می‌شود.
 
ویژگی ها
 
کالا: TPR
حداکثر واحد سنجش گشوده شدن: 25 میلی متر
خرید انبر دست “Ronix Leo RH-1127 7
 
انبر دست اینکو Ingco HCP28188
گزینش شایسته ترین انبردست های بازار
 
با یقین یکی شایسته ترین انبردست های جانور در بازار HCP28188 میباشد که به وسیله مارک اینکو ساخت گردیده و به خیال و خاطر بدنه خوش دستی که داراست توانسته فروش بالایی را به خویش تخصیص دهد. این مال در سایز 7 اینچ ساخت گردیده و دارنده پیاده سازی ارگونومیکی میباشد. متاع بدنه این انبردست از فولاد کروم وانادیوم میباشد که دارنده تیغه های تیز و گروه های بلند میباشد. مال تیم های این انبردست از روکش پلاستیکی TPR میباشد که منجر خودداری از لغزش در هنگام عمل میگردد. دهانه آن نیز تا 42 میلی متر گشوده می‌شود و دارنده فک های دندانه دار است. به همین استدلال از این انبردست برای عمل با گونه های کابل با ضخامت و مشقت های گوناگون می اقتدار بهره برد.
 
خصوصیات:
 
بعدها بدنه: 180 * 60 * 25 میلی متر
محصول: فلزی با روکش پلاستیک TPR
حداکثر معیار گشوده شدن: 42 میلی متر
خرید انبر دست “Ingco HCP28188 7
 
انبر دست Ronix RH-1167
شایسته ترین انبردست بازار کدام تعمیر باتری دریل شارژی  میباشد
 
یکی از دیگر از شایسته ترین انبردست های جان دار در بازار RH-1167 میباشد که به وسیله مارک مطرح و اسم آشنای رونیکس ایجاد و به بازار عرضه شد‌ه‌است. این مارک سالهاست در موضوع ساخت ابزارهای متفاوت دستی و برقی سرگرم به شغل میباشد و به جهت ساخت‌و‌ساز تولیدها کیفیت عالی توانسته مقام نیکی در میان مشتریان حصول نماید. رونیکس برای ساخت و ساز RH-1167 همت کرده همگی اصول ارگونومیک را رعایت نماید تا یوزرها به هنگام به کارگیری از آن حس خیر داشته باشند و دستشان خسته نشود. ضمن این ارگونومیک بودن این متاع باعث به پرهیز از لغزش آن در هنگام استعمال می گردد و این قضیه نهایتا باعث به ارتقا ایمنی یوزرها گردد.
 
دندانه های درشت و تیز RH-1167 عملکرد و ارتفاع قدمت آن را ارتقا داده میباشد. بدنه RH-1167 از فولاد ضدزنگ و مقاوم در مقابل فشار ایجاد شده است. گروه های این متاع از روکش پلاستیکی تعمیر باطری دریل شارژی  TPR تاسیس شده است.
 
ویژگی ها
 
بعدها بدنه: 180 میلی متر
محصول: پلاستیک TPR
خرید انبر دست Ronix RH-1167
انبر دست اینکو Ingco HCP08208
شایسته ترین انبردست های بازار
 
واپسین محصولی که قادر خواهیم بود از آن تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین انبردست های جانور در بازار حافظه کنیم HCP08208 میباشد. این مال نیز به وسیله مارک اینکو ساخت و به بازار عرضه گردیده‌است و جهت مصارف صنعتی، کارگاهی و همگانی آیتم استعمال قرار میگیرد. این مال در سایز 8 اینچ تشکیل شده و دارنده بدنه فولاد مقاوم میباشد که فرآورده تیغه آن از فولاد فورج پولیش گردیده و ضدزنگ بوده که در مقابل سایش، ضربه و خوردگی دارنده مقاومت بالایی میباشد. به همین برهان ارتفاع قدمت و سعی آن بالاست و می‌توانید برهه زمانی مجال متعددی از این مال به کار گیری فرمائید. دهانه این انبردست به اندازه 38 میلی متر گشوده می‌شود. مجموعه این انبردست به ارتفاع 14 سانتی متر بوده و از یک روکش پلاستیک TPR ایجاد شده است که قابل انعطاف و ضد لغزش است. پیاده سازی ارگونومیک این کالا سبب ساز می گردد تا دست یوزرها به هنگام به کارگیری از آن مبتلا خستگی نشود.
 
خصوصیات
 
بعد ها بدنه: 20 * 6 * 2 سانتی متر
متاع: پلاستیک TPR
حداکثر ترازو گشوده شدن: 38 میلی متر